Жамбыл обылысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласының білім бөлімінің №19 орта мектебі КММ мектеп психологының бос лауазымына конкурс жариялайды. » СШ №19
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Тараз қаласының білім бөлімінің
«Төле би атындағы №19 орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Директор :
+7(705) 797-08-09
Қабылдау бөлімі:
+7(7262) 51-05-11
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Жамбыл обылысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласының білім бөлімінің №19 орта мектебі КММ мектеп психологының бос лауазымына конкурс жариялайды.
07
февраль
2022

Жамбыл обылысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласының білім бөлімінің №19 орта мектебі КММ мектеп психологының бос лауазымына конкурс жариялайды.




Жамбыл обылысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласының білім бөлімінің №19 орта мектебі КММ мектеп психологының бос лауазымына конкурс жариялайды.

Білім беру ұйымының атауы: Тараз қаласы білім беру бөлімінің "Тараз қаласы. № 19 ОМ" КММ, Жамбыл  облысы білім беру басқармасы.

Мекен - жайы: Тараз қаласы, Құмшағал алқабыСейфулина көшесі 1 Г,  тел: 96-31-80.  E-mail: 19-taraz.mektebi.kz

Бос лауазымның атауы: педагог-психолог-1 мөлшерлеме.

Функционалдық міндеттері: 

Білім алушылардың психикалық және әлеуметтік амандығын сақтауға бағытталған кәсіптік қызметін жүзеге асырады.

  Әр түрлі бейінді және бағыттарда психология-педагогикалық диагностика өткізеді.

      Білім алушылардың жеке тұлғасы мен әлеуметтік мәселелерін шешуге педагогикалық ұжымын бағдарлау мақсатында психология-педагогикалық қорытынды шығарады және оны талдайды.

      Білім алушылардың жеке және жас ерекшеліктерін есепке ала отырып, білім беру қызметінің дамыту және түзету бағдарламаларын жоспарлауға және әзірлеуге қатысады.

      Білім алушыларға психологиялық қолдау көрсетуді жүзеге асырады, өмірлік және кәсіптік тағдырын өзі шешу де әртүрлі жағдайларда бағдарлануға олардың дайын болуын дамытуға жәрдем етеді.

      Әлеуметтік дизадаптацияның пайда болуын алдын алу іс-шараларын жүзеге асырады, психологиялық көмек көрсету жөнінде шаралар қабылдайды (психокоррекциялық, сауықтыру және консультациялық).

      Психологияны практикалық қолдану мәселелері жөнінде педагогтарға кеңес береді, педагогтардың, ата-аналардың әлеуметтік-психологиялық құзыретін арттыруға жәрдем етеді.

      Оқыту процесі кезінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді.

      Техника қауіпсіздігі мен өртке қарсы қорғау талаптарын орындайды.

      Есептілік құжаттамаларды белгіленген нысан бойынша жүргізеді.

        Білуге міндетті

 Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңдарын, білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламаларын, білім алушылардың білім және тәрбие беру мәселелері бойынша басқа да нормативтік-құқықтық актілерін;

 дидактика принциптерін, педагогика және жастық психология негіздерін, басқарудың инновациялық әдістерін,

      әдістемелік және ақпараттық материалдарды жүйелеу принциптерін, баспалармен жұмыстың негіздерін,

      оқу-бағдарламалық құжаттарды әзірлеу принциптері мен тәртіптерін;

      еңбекті қорғау, техника қауіпсіздігі және өртке қарсы ережелері мен нормаларын.

Біліктілік талаптары: Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрін2012 жылғы 21 ақапанындағы №57,   19.11.2021 №568, 22.11.2021 №432 бұйрықтарына сәйкес.

Кәсіби құзыреттерді айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:

           1) педагог:

·      білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлай және ұйымдастыра білуі керек;

·     білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал ету;

· білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысу;

· білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыру;

· кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын меңгеру;

  • сандық білім беру ресурстарын қолдану

      2) педагог-модератор:

  •       "педагог" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
  •  оқытудың инновациялық формаларын, әдістері мен құралдарын қол
  • дану;
  •  білім беру ұйымы деңгейінде тәжірибені жинақтау;
  •  білім беру ұйымы деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы;

      3) педагог-сарапшы:

  •     "педагог-модератор" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
  •  ұйымдастырылған оқу қызметін талдау дағдыларын меңгеру;  
  •   тәлімгерлікті жүзеге асыру және білім беру ұйымы деңгейінде өзінің және әріптестерінің кәсіби даму басымдықтарын сындарлы айқындау; 
  •       аудан/қала деңгейінде тәжірибені жинақтау;
  •  аудан/қала деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы; 

  4) педагог-зерттеуші:

  •      "педагог-сарапшы" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
  •  Сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын меңгеру;
  •  білім алушылардың зерттеушілік дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;
  •  тәлімгерлікті жүзеге асыру және аудан, қала деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта даму стратегиясын сындарлы түрде айқындау • ;
  •  облыс/республикалық маңызы бар қалалар және Астана, республика деңгейінде тәжірибені жинақтау (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін);
  •  облыс/республикалық маңызы бар қалалар және Астана, республика деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін);

  5) педагог-шебер:

  •      "педагог-зерттеуші" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
  •  облыстық оқу-әдістемелік кеңесте немесе Республикалық оқу-әдістемелік кеңесте мақұлданған, жарияланған оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең авторы) немесе авторлық бағдарламасы болуы тиіс;
  •  ғылыми жобалау дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;
  •  тәлімгерлікті жүзеге асыру және облыс деңгейінде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау;
  •  республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадалардың қатысушысы болу немесе республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадалардың қатысушыларын дайындау. 
  • Құжаттарды қабылдау мерзімі: 2022 жылғы 7 ақпаннан 2022 жылғы 14 ақпанға дейін.
  • Құжаттар тізімі: 
  •  10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш ; Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 19 қарашадағы № 568 және Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2021 жылғы 22 қарашадағы № 432 Бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылы 24 қарашада № 25349 болып тіркелді;
  •  жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат;
  •  кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты жері мен байланыс телефондары көрсетіледі;
  •  педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамалары бекіткен лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмесі;
  •  еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
  •  "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № КЖД – 175/2020 бұйрығымен ( Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген) бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама;;
  •  Психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
  •  Наркологиялық ұйымнан анықтама;
  •  ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік( болған жағдайда).

10)   11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 19 қарашадағы № 568 және Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2021 жылғы 22 қарашадағы № 432 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылы 24 қарашада № 25349 болып тіркелді






Похожие публикации:

08 октябрь 2020 Қамқоршылық кеңес
03 сентябрь 2018 Бұйрық №404
21 декабрь 2018 ОЖСБ туралы
06 сентябрь 2017 Мектеп тарихы
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив